söndag 24 augusti 2008

ht

Har nyligen synkroniserat mina två scheman. Överlag är det en väldigt bra matchning, den ena kursen är centrerad på förmiddagar och den andra på eftermiddagar. Det sker bara tre stycken schemakrockar och samtliga är inom loppet av en vecka. Utöver detta verkar det som att båda kurserna är tentafria (examination genom seminarier och inlämningsuppgifter) samtidigt som de har en mystisk semesterlucka i vecka 42. Mycket bra. Det är visserligen också så att jag söker jobb parallellt (hittade en fin annons i förrgår och ska försöka skriva en väldigt bra ansökan) och är beredd på att avbryta pluggandet för rätt villkor (samtidigt har jag visserligen satt nästa hösttermin som deadline för min studietid, om min planering fortsätter som tänkt så har jag inte så mycket mer att uträtta när jag nått den punkten).

Det här inlägget hade också kunnat heta "Jag har inget intressant att berätta, jag har inte ens nya skor."

1 kommentar:

Meme sa...

Det är häftigt att du söker jobb. Jag antar att du känner jobbpeppen allt starkare nu. Go Basse!