fredag 25 december 2009

#arsonist_watchlist

Joined #arsonist_watchlist.


bob_le_flambeur: mitt bästa var i realtid

bob_le_flambeur: jag såg en rökpelare när jag var ute och gick. tänkte att det var en spis som stod på men fick sen höra att de var anlagt

Stella54: spännande :O) du skulle stannat kvar!!

bob_le_flambeur: det var på tiden innan aw, nu hade jag varit mer på min vakt.

NoWorriesNoRegrets: Påminner om en historia jag hörde, den var också 1:1. Min kusin hörde en brandvarnare och trodde att dwet var hans egen lägenhet men det visade sig att det kom från en granne i samma hus

NoWorriesNoRegrets: inte säker på om det var anlagt men tydligen hade inte allt stått helt rätt till i den lägenheten så att...

bob_le_flambeur: det senaste jag hörde var tidigare i månaden, polisradion i ängelholm??

Dog_x_Dog: ja fy fan

Stella54: jag hade kunnat se den, kanske inte 1:1 men 1:2 eller 1:3 eller så. iaf lite uppståendelse

NoWorriesNoRegrets: Jag klarar inte riktigt 1:1. för mycket stress och ångest och det kan vara olagligt att inte hjälpa till. 1:2 är bra, skadan är redan skedd men det finns fortfarande lite deperation... ??

Stella54: fast jag kan lika gärna tycka om att komma säg dan efter

bob_le_flambeur: eller långt efter. ruiner också. måste inte ens vara mordbrand.

NoWorriesNoRegrets: Mordbranden gör att det inte bara är en olycka. Olyckor händer när jag tappar nånting på golvet. Mordbränder är på riktigt.

Stella54: ja

bob_le_flambeur: destruktivt.

Dog_X_Dog: min ultimata skulle vara att se en 1:1, men liksom inne i huset. jag skulle inte alägga den men ändå

Dog_X_Dog: ta mig in och se allt

Inga kommentarer: