tisdag 11 augusti 2009

lackmus

uppätet lackmustest?

att ni bara

äter upp testet så där utan vidare

vem vet vad det hade kunnat bära med sig

jag vet

jag medger

att jag hade en aning och att det var därför jag blev upprörd

när jag såg att lackmustestet var uppätet

för

i mitt huvud

kan allting testas för allting

lögndetektortest är som lackmustest för den skyldiga själen, har ni sett

som sagt

allting för allting

ett till synes oskyldigt band kan döma ut alla dina kvaliteter på nolltid

jag förlorade mitt sista lagrade uns av barnslig skyldighet till just ett sådant band

det var en "reality check"

har ni sett den filmen

den är väldigt bra, det kan jag flika in

nej förresten, jag tänkte på "reality bites"

men det spelar ingen roll nu

ni åt upp det

och med det en sista chans till försoning

jag förlorade min karaktär men jag vann en nivå av själslig medvetenhet och det kan inte köpas för pengar nej det kan inte

inte ens om man man hade några

hahaha

pengar

som sagt

lackmustestet vet allt

och dess svar är definitivt, det är guds dom och det finns ingen skärseld som renar syndare

det finns bara positivt och negativt, som ett batteri

batterisyran, den lät ni vara, ni med era omdömeslösa sjuka huvuden

ni gick direkt till urkällan

ni åt upp källan för allting

2 kommentarer:

Meme sa...

Men skrevs detta på lackmuspapper??

marängteorin sa...

Ja.